Olen päivitellyt tänä vuonna näitä sivuja vain kaksi kertaa. Kaksi. Kamalaa. Bakugan on nähkääs jäänyt hieman vähemmälle... Mutta järkytyin kuitenkin,sillä viime vuonna olin päivitellyt paljon enemmän. Tästä siis aiheutui tuo postauksen otsikko.

Mutta! Olen päättänyt nyt sitten ottaa itseäni niskasta kiinni ja kuten huomaattekin (jos siis olette jo ennestään sivujen lukijoita,niin huomaatte),niin olen tehnyt uuden taustan tänne! Itse olen tyytyväinen,vaikka en niin pidäkään punaisesta ja itse Pyrus-elementistä.

Pari päivää sitten aloitin Bakugan fanfictionin kirjoittamista. Siitä saattaa ehkä tulla jonkinnäköinen postaus,mutta siitä ei ole vielä varmaa tietoa. Kattoo nyt mihin suuntaan fanfiction oikein menee. En meinaan koskaan tee mitään suunnitelmia etukäteen,joten tarinani jäävät usein kesken.